Sunday, December 19, 2010

Kembali Senyum.. haha!

Dah nak balik Shah Alam...
keja.. keja.. keja.. dan keja..


Nampak tak Shah Alam???


Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
(Masjid yang memberi kisah lucu pada sy.. haha!)


Perpustakaan Raja Tun Uda
(Jom Baca Buku!)

Stadium Shah Alam & Stadium Melawati
(Teringat kat UiTM dulu2.. Fakulti tumpang kat stadium ni..huhu.. tp best, dpt jumpa pemain bola selalu! haha)


UiTM ~ Usaha Takwa Mulia
(Tempat jatuh lagikan dikenang.. inikan pula tempat menuntut ilmu..lalalala) 


Taman Tasik Shah Alam


Plaza Alam Sentral
(Jom main bowling!!!)


Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam @ Bukit Cerakah
(Jalan-jalan)


I-City 
(Sangat cantik!! taman cahaya)

Dah 8 tahun duk kat Shah Alam.. 
dari zaman belajar sampailah dah keja..
dah jadi rumah kedua pun Negeri Selangor ni.. 
Terpaksa tinggalkan 'Perak Tercinta' seketika untuk pulang mencari nafkah di 'Bandar Anggerik'
Berakhirnya cuti sy tak lama lagi..
hehehehe..  Back to School..

7 comments:

Nur Azila Ismail said...

kecik banget tulisannya dong .

hUrT gReEn aPpLe said...

ok je kat lap top ni.. hehe

Cikgu Fikri said...

wah..canteq2 lah gmbr kt shah alam tu..
tp, aritu dh g ICT, biasa2 jerk..
huhuh :)

hUrT gReEn aPpLe said...

a'ah.. biasa2 je... kira ok la ada gak tempat mcm ni kat Malaysia.. =)

Cik Kamoo said...

lawanya blog nie hijooooo!! so i pollow u ar

hUrT gReEn aPpLe said...

mekaseh cik Kamoo.. hehe

hUrT gReEn aPpLe said...

=)